Groepsdirectory

• Actief 7 jaren, 6 maanden geleden

Het bestuur is het uitvoerend orgaan van de club en wordt samengesteld uit de clubvoorzitter, de aangewezen en uittredend voorzitter, de schatbewaarder en de secretaris.

Privégroep / 6 leden
  • Actief 7 jaren, 6 maanden geleden

De sociale commissie heeft tot doel het ontvankelijk verklaren van ter ondersteuning voorgestelde projecten. Zij zal de voorstellen ten gronde bestuderen en adviseren aan het bestuur.

• Actief 7 jaren, 6 maanden geleden

De aanvaardingscommissie heeft tot doel het nakijken of kandidaat leden voldoen aan de lionsdoelstellingen rekening houdend met hun goede naam en faam binnen de samenleving.

• Actief 7 jaren, 6 maanden geleden

De effectieven commissie heeft tot doel het voeren van een rekruteringspolitiek op lange termijn; het behouden en motiveren van de leden van de club en het goed integreren van nieuwe lionsleden.

• Actief 7 jaren, 6 maanden geleden

Vertegenwoordigt Lions Club Ghent Seaport bij andere clubs en ter gelegenheid van evenementen.

Privégroep / 1 lid
  • Actief 7 jaren, 6 maanden geleden

De censor waakt over de tucht, de naleving van de statuten en reglementen en over het behoud van de goede verstandhouding onder de leden.

Privégroep / 1 lid